wtorek, 2 sierpnia 2011

One Lovely Blog Award



Jak wielu z was zostałam nominowana do "One lovely blog award", za co serdecznie dziękuję Kuki i Aleksandrze.


7 faktów o mnie (mam nadzieję, że coś wymyślę - jestem słaba w pisaniu o sobie!):

1. Pierwszą książką, którą sama przeczytałam był "Harry Potter i kamień filozoficzny". Do tej pory mam niesamowity sentyment do tej książki - wracam do niej co najmniej raz do roku!

2. Wszystkim moim pupilom wymyślam ciekawe imiona np. moje świnki morskie nazywały się  Gandalf i Gryffindor, obecnie jedna - Draco, kota chciałam nazwać Carmen, ale rodzice się nie zgodzili i została Melą, psa - Lucjusz i ponownie nie przeszło, więc pies nazywa się Bazyl.

3. W domu mam całą masę książek, moich i mojej rodziny, jednak kiedy chcę znaleźć sobie coś do czytania na nic nie mogę się zdecydować.

4. Uwielbiam herbatę. Nie wyobrażam sobie dnia bez jej kubka!

5. Kocham morze. Uwielbiam je za wszystko, za zapach, za kolor, za fale... W przyszłości chciałabym mieć tam mały domek, w którym mogłabym spędzać wakacje.

6. Mam swego rodzaju skłonności do wszelkiego rodzaju robótek ręcznych. Robię bransoletki z muliny, pudełka w technice decoupage. Próbowałam lepienia z modeliny, koralikowych figurek, szycia, wszywania, szydełkowania.

7. Tańczę od ośmiu lat. Zaczynałam od rock and rolla akrobatycznego, obecnie - chodzę na zajęcia z modern jazuu. Od września chciałabym załapać się na zajęcia z tańca współczesnego (zakochałam się w nim po obozie tanecznym!)


Zasady:
Jeśli zostaniesz nominowany :
-Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę; Skopiuj i wklej logo na swoim blogu - Napisz o sobie 7 rzeczy
-Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacj
Nie nominuję nikogo, ale jeśli ktoś chce wziąć udział w zabawie może czuć się do tego zaproszony!

__
Ostatnio na blogu zrobiło się cicho - wszystko przez mój wyjazd do Władysławowa na obóz. Po woli dochodzę do siebie po ogromnym wysiłku fizycznym i na dniach powinna pojawić się recenzja "Osobistych demonów"!

2 komentarze:

  1. Morze jest cudowne ;) ale ja i tak wolę góry.
    Cieszę się bardzo, że to tylko z powodu wyjazdu tak długo nie pisałaś.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu gratulacje ! Wystraszyłam się ,że nie chcesz już bloga prowadzić ! ^^

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń